Gender Revolution: A Journey With Katie Couric
Katie Couric sets out across America to meet with leading scientists, physicians and experts to answer questions about gender and gender identity. She speaks with everyday people who find their lives and bodies on the frontline of a rapidly changing world. This film examines the roles of science, society, and culture on gender, shedding light on countless untold stories of struggle, understanding, ignorance, and love.