House of Gucci
"House of Gucci" is inspired by the shocking true story of the family behind the Italian fashion empire. When Patrizia Reggiani, (Lady Gaga), an outsider from humble beginnings, marries into the Gucci family, her unbridled ambition begins to unravel the family legacy and triggers a reckless spiral of betrayal, decadence, revenge, and ultimately…murder.