Kulipari: An Army of Frogs
While a young frog named Darel dreams of becoming a Kulipari warrior, evil forces are conspiring to attack his home in the Amphibilands. Without the support of his village, Darel sets off outside the magical protection of The Veil which cloaks the Amphibilands, to prove himself as a warrior. Little does the village know that the Spider Queen Jarrah, and Marmoo, Lord of the Scorpions with his Lizard mercenaries, have joined to break through the protection of the Veil. Darel may be the only one who can save the Amphibilands and finally prove himself to be a real Kulipari warrior like his father.