Critter Fixers: Country Vets
Drs. Ferguson and Hodges work together to save a baby bunny that's been attacked by the family cat; the doctors perform a cesarean section on a bulldog, and the hospital is a flurry of activity as everyone helps to resuscitate the puppies.