The Marine
A discharged soldier (John Cena) returns home from Iraq and finds that his wife (Kelly Carlson) has been kidnapped by the gang of a murderous jewel thief (Robert Patrick). Soldier John Triton must use all his military skills to rescue his wife from her ruthless captors.