Which Brings Me To You
Jane (Hale), a freelance journalist, and Will (Wolff), a photographer, are immediately drawn to each other at a mutual friend’s wedding. After the pair sneak off to hook up in the coat room, all signs point to an empty one-night stand. Instead, over the next 24 hours, they share stories of their most embarrassing sexual encounters, first loves, heartbreak and whirlwind romances, discovering each other through heartwarming, hilarious and sometimes tragic tales.