S2, E5: When the Warehouse orders a computer upgrade from Global Dynamics, EUREKA's Fargo comes to handle the install. His computer tinkering accidentally unlocks a threat thats been lurking in the Warehouse computers for years, waiting to be unleashed. As the team scrambles to stay alive, they realize the only way to combat this terror is a secret from the Warehouse's past.