S1, E2: Fox News Channel is on the cusp of passing CNN to become the #1 rated news network. Then 9/11 changes everything. Emboldened and horrified by this terrorist attack on American soil, Roger begins pushing the news with an agenda, using his network to help drive the Bush Administration’s push to war in Iraq and finally putting Fox on top of the ratings race.