S1, E4: After discovering Octavia's bizarre plans with the sinister 'Q', the school guidance counselor, Giles attempts to confide in conspiracy theorist Jet who is more interested in Beanie, having recently discovered that he has been in Atlantis High for a long time. But for how long? Which makes Jet question Beanie's true origins. Has his family always lived in Sunset Cove? And on planet earth?