40 Years Winter
S1, E2: After Christmas shopping, 18-year-old Linda Velzy vanishes into upstate New York's frozen landscape. The primary suspect refuses to talk to detectives, so Linda's father hatches a desperate plan. But temperatures are dropping and time is running out.