4th Night: Sea Urchin Cresson
S1 E4: A local specialty! On tonight's menu is Hiroshima's famous sea urchin cresson and beer. When placed on a pan with melted butter, the urchins seem like they break out into a dance. And what else could go better with this working-class meal than a cold beer?