'57 Chevy Bel Air
S2 E4: Mike gets in hot water when Molly finds out he purchased Vince's used car, a 1957 Chevy Bel Air, without consulting her first. Mike learns that as an engaged couple saving for their marriage, they now need to make financial decisions together.