A Beautiful Day
S8, E1: It's been 6 months since LaGuerta's murder - and Dexter is still managing life as a dad, brother, and serial killer. Debra now works as a PI for a private firm and Batista has replaced her as Lieutenant. Meanwhile, Miami Metro investigates the murder of a man who has had pieces of his brain removed.