A Broken Heart and a Crock Monster
S2, E21: The Coopers help a broken-hearted Pastor Jeff (recurring guest star MATT HOBBY) through a rough patch in his marriage. Meanwhile, Sheldon pressures church members for donations when Mary takes him to work for a day.