A Controlled Descent
S3, E24: When Holmes' former recovery sponsor and friend, Alfredo (Ato Essandoh), disappears, Holmes and Watson retrace his steps as Captain Gregson and Detective Bell lend NYPD's resources to help find him. As the group races to find him, Holmes wonders if his friend is a victim of foul play, or worse, if he has relapsed into addiction.