A Dangerous Deal
S3 E9: Gisborne awaits his execution in Nottingham dungeon and meets a fellow prisoner who has a profound effect upon him. Robin thinks he can strike a deal with Sheriff Isabella but his plans are thwarted when an unexpected stranger from her past arrives looking for revenge.