A Duel of Iron
S2 E10: Danny Rand and Colleen Wing, with the help of Misty Knight and others, battle Davos to determine the fate of Chinatown. Shocking information about her family sets Colleen on a new path. Each character confronts an uncertain future in the wake of a series of game-changing revelations.