A Dying Plea
S2 E10: 16 years after Jerome Scott was found stabbed to death in his home, police moved in on his ex-wife, Patricia Wright, claiming she killed him out of rage for money. Now, her sister and daughter are on a crusade to prove the wrong person is behind bars.