A Few Good Women
S6 E2: As the stakes with Lex are raised higher than ever before, Lena must decide how far she is willing to go to stop her brother. Meanwhile, Supergirl and the team are faced with a challenge unlike anything they’ve ever deal with before, and it brings Alex to her breaking point.