A Forever Yard
S1, E1: Karen E Laine looks to rescue an overgrown, vermin-filled lawn for a young couple expecting their first child. The couple has a few curveball requests, so Karen must get creative to deliver a beautiful "forever yard" that's also safe for the new baby.