Shameless A Great Cause
S2, E10: Fiona starts to plan for her future now that Monica is back but her reprieve may be short-lived as Monica falls apart, spends the squirrel fund and gets arrested; Steve conspires to reunite Estefania with her true love so that he can be with Fiona; Lip and Ian learn the true identity of Mandy's baby; Sheila takes in a homeless crack addict.