A House for Sale and Serious Woman Stuff
S3, E19: When Sheldon learns the house next door is for sale, he takes it upon himself to find the perfect neighbors; Missy is torn when she's forced to pitch against her boyfriend at the baseball game. JASON ALEXANDER returns.