Shameless A Jailbird, Invalid, Martyr, Cutter, Retard and Parasitic Twin
S4, E7: In the aftermath of Fiona's release from jail, the Gallaghers deal with some changing dynamics. With Fiona under court order to remain inside the house and Frank's illness keeping him out of commission, the weight of their guardianship lies squarely on Lip's shoulders. As he simultaneously struggles to keep up with his responsibilities at school, Lip gets some unexpected assistance from his roommate's girlfriend, Amanda (guest star NICHOLE BLOOM).