One Tree Hill A Kiss to Build a Dream On
S6, E21: Brooke discovers something that could change Sam's (recurring guest star Ashley Rickards) life. Nathan questions his dreams of playing in the NBA while Haley receives an unexpected offer from guest star Nick Lachey (appearing as himself). Jamie and Skills mend their broken hearts at Jamie's first school dance. Meanwhile, Lucas and Peyton have a road trip to remember.