A Marriage of Convenience
S1 E5: Sukhmani Sadana wins a contest that will determine who marries Jeet Gill, a wealthy NRI. The promise of an American life as an American wife is a big deal for a Ludhiana girl. Tara and Karan know that this isn’t a prestigious destination wedding for Made in Heaven, but one must do what is required in the given circumstances. After all, it is what it is.