A Murder & An Opening Marriage
S6 E1: Ellen Sherman is found murdered at home while her husband is away sailing. The murder investigation uncovers allegations of wife swapping and multiple affairs. The case goes cold until a famous forensic scientist and a teenager help crack the case.