A Murder Most Foul
S1, E5: The 1st anniversary of Tommy Ballard's killing approaching, Stephanie and Dwayne dive deeper into the unsolved cases after a new witness steps forward. An unexpected new lead takes them in an unforeseen -- and intriguing -- direction.