A Murder of Crowes
S5, E1: As Raylan (Timothy Olyphant) investigates the Crowe crime family’s role in the disappearance of a corrupt Florida Coast Guard officer, Boyd (Walton Goggins) revives a failed drug deal to help keep Ava’s (Joelle Carter) murder case from going to trial.