Trolls: The Beat Goes On! A New Bergen-ing / Laugh Out Cloud
S1, E1: Poppy throws a party to urge the Trolls and Bergens to build friendship. / When Troll Village has a drought, Cloud Guy offers to wash away the problem after some quality time with Branch.