Ty Breaker A New Level to Entertain
S1, E7: A couple who moved to Atlanta wonder if they made the right decision when their home isn't appealing for entertaining. Ty Pennington aims to please with a design they'll want to show off, while Sabrina Soto's new home provides a customizable blank-slate.