S1, E3: Days away from delivery, Dennis and Porsha are still at odds on where to live, what to name the baby and why his entire life is still in her basement. Meanwhile, the grandmas’ lunch goes off course leaving Porsha and Dennis to mediate. That quickly escalates into a drama infused meet up. Drama or no drama, PJ is coming and the McKinley household is about to change forever.