S2, E19: Bull helps Jim Grayson (Nathan Darrow), a respectable family man who was arrested for changing his identity after being the unwitting getaway driver in a fatal robbery years ago. Bull hopes they can convince the jury that Jim has redeemed himself for his past misdeeds by living an upstanding life for years.