A Retreat to Remember
S8 E7: As Teresa and Dolores try to repair their fragile friendship, Dolores drops a bomb on Teresa regarding Danielle. Later, Siggy hosts a Women's Empowerment Retreat that turns quickly into a Dolores vs. Danielle battleground. Meanwhile, Margaret and Melissa worry that they will feel the wrath of Siggy again.