A River In Egypt
S6 E5: A college professor comes into the ER and Conrad realizes it’s a former patient of his from when he was an intern. Meanwhile, Devon ends up admitting a man – who swears by an anti-aging regimen that he thinks is the answer to eternal life – into the hospital after he collapses.