A Room of One's Own
S1 E9: Sarah meets with Alison Kemp after discovering Eddie’s burner phone. Eddie and Hawk return home, and Sarah confronts Eddie about his crisis of faith. Cal asks Sarah to be his second-in-command. Someone from the organization’s past returns.