A Strike of Luck
Carlos trains in Majorca and recalls his years with Colin McRae and their intense rally battles. Subaru was his first disappointment in rallying, the last one coming in ’98 with the incident in the last meters of the RAC. A life lesson for his son on his arrival in F1. Carlos recalls two of his son’s most important moments. The accident in Russia and his podium in Brazil.