A Stunted Childhood and a Can of Fancy Mixed Nuts
S2, E10: Bazinga is born! When Sheldon learns that people with stunted childhoods can turn into social outcasts, he tries to act like a kid. Also, Meemaw and Dr. Sturgis’s relationship is tested when she teaches him how to drive.