A Tele-Noella
S16 E5: Shannon apologizes to Heather, but her atonement doesn't end there. Meanwhile, Dr. Jen's attempt to smooth things over with Noella unexpectedly blows up. As Gina and Heather bond during a glamorous day at the race track, Gina warns Heather about more negative comments Noella has made. Dr. Jen, still reeling from her argument with Noella, questions her story, but Emily does her best to set the record straight.