Public Morals A Token of Our Appreciation
S1, E5: Rusty takes revenge after making a major discovery. Muldoon steps in when Latucci's friendship with a well-known Italian Mobster is questioned. Bullman's relationship with high-end call girl Fortune is further complicated. Smitty quickly discovers that being a boss brings unexpected danger.