A Trich-y Situation
S1, E4: Dr. Angie sees Holly, a patient with a deep, dark hair-related secret in need of help. Dr. Isha connects with single mom Vanh as she treats her pandemic-induced alopecia areata. Dr. Meena fights to help Devin keep his extreme body hair.