A Walsh Family Christmas
S2, E18: Steve arrives in New Mexico and meets his grandfather, who shares news of his birth mother's fate. Meanwhile, the Walshes enjoy everyone's company at Casa Walsh, including Santa. Dylan revives his relationship with his father by visiting him in jail.