A Wedding
S6, E8: The members of New Directions are busy at work planning, planning and planning, while Sue encourages everyone to follow their hearts. Music from the episode includes: "At Last" by Etta James, "Hey Ya" by Outkast, "I'm So Excited" by The Pointer Sisters, and "Our Day Will Come" by Ruby & The Romantics.