Abnormally Tall
S3 E3: 6'6" tall virgin Alicia Jay goes on a first date. Haleigh, 6'7" struggles to find maternity clothes. Katja, 6'8" and wife Julie, 5'2" approach Julie's ex to donate sperm. New roommates Lindsay, 6'9" and Krista, 6'6" butt heads over borrowing clothes.