After Hours
S1, E7: Betty takes a break from her escalating family troubles when she's assigned to review a posh new hotel. Meanwhile, Daniel is dismayed when Sofia Reyes (guest star Salma Hayek) and her team take up residence in the Mode conference room, and Wilhelmina goes a little bit country to woo a mega rich Texan (guest star Brett Cullen) to advertise his stores in Mode.