Alicia and Whitetail to the Rescue
S3 E9: Uh, oh! There's a rockslide in the desert! Diego's moving the deer away from the rockslide and Alicia needs to make sure that no deer get left behind. Alicia finds a baby deer stuck in some bushes near the rockslide.