All Falls Down
S3, E4: Still stressed and grieving, Carlotta lands celebrity host Ryan J to host Gravity Media’s Snowball event, but it doesn’t come easy. Meanwhile, Star finds out that Maurice stole from her, and Derek becomes skeptical about Alex’s super-fan-turned-bestie, Olivia. Then, Simone is asked to speak at the Orange Ball; Cassie does business with her ex, Xander; Maurice gets a blast from the past; and someone’s fate is revealed.