All Happy Families...
S5, E4: Carmela and Tony reunite, if only to discuss Anthony Jr.'s dwindling college prospects. Feech takes Tony's crew on a trip down memory lane; Lorraine's allegiances get her into hot water; and A.J. has a night to remember in the Big Apple.