All Is Fair In Love and War Reenactment
S4 E17: Katie encourages Anna-Kat to stand up for herself when dealing with Taylor; Oliver feels left out when Greg invites Lonnie, Trip and Franklin to join him at a reenactment of "The Battle of Westport."