All the Right Friends
S2 E4: While in Argentina attempting to exchange a spy, an assassin attacks Annie and the spy, Carlo Reni. Forced on the run, Annie and Carlo have to evade arrest and figure out who set them up before the assassin can catch up with them. Guest starring Ignacio Serrichio and Benito Martinez.