All the Wiser
S6 E12: The ER quickly fills up after a heavy storm causes a devastating helicopter crash. Conrad, Devon and the rest of the Chastain doctors rush to treat patients including the helicopter pilot, a barista, and Chastain's least favorite person, Governor Mark Betz.